18.24

Tjohoo!
Kollade precis statistiken och när jag inte uppdaterar det är då jag har som flest läsare, & när jag väl uppdaterar då verkar den sjunka? Fattar ingenting. Iaf idag har jag haft "fullt upp". Trampade på "cykel" maskinen eller vad man ska kalla den för i 20 minuter  och gjorde några sittupps. Imorgon har jag bestämt mig för att trampa i 30 minuter. Det blir jävligt svettigt och jobbigt. Men har man musik till de blire toppen : ) Sen dammsög jag rummet och städade lite. Hoppade in i duschen & rakade benen och klantig som jag är råkade jag skära mig på benet och det blev ett skit stort jack typ och började blöda som fan & sved som in i helvete. Inte bra, sen laddade jag ner musik och kände att jag verkligen inte orkade blogga då. Och nu har jag precis ätit middag och sitter i myskläder. Vet inte om jag pallar dra ut ikväll även fast jag känner att jag borde ta vara på dem sista dagarna nu på sommarlovet. Men imorgon får man hoppas på party party ; ) Aja här är iaf min mys outfit♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0