Push Push baby

Tjena.
Kom hem för typ en timme sedan. Mötte upp amanda och vi gick till coop och skulle köpa dricka. Så kom jaqueline in där så vi var med henne. Satt uppe vid kyrkan en stund och pratade mest. Vi kollade lite i affärer och fånade oss. Var i centrum hela dagen med dem och gled runt mest typ :) hade kul ändå. Bilder kommer nedanför..

Jaqueline och jag inne på lindex. Vi hitta riktigt sexiga brillor.


Mina otroligt sexiga brillor jag prova för bara 9.50:- dyrt va ? :o


Amanda har så stora bröst så hon behöver 2 bhar, knas va?


Jag har lite mindre bröst än amanda ;'(






söt cheyyy :)


söt cheyyyy nummer 2 :)


Jagueline till vänster , amanda i mitten jag i grönt. Lite försmå byxor va ? ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0