I love u ♥


Berättar lite kort om min dag, håller på att kissa på mej! Träffade Amanda på dagen och sedan träffade vi Johanna. Vi åt på pizzerian i kvarnbergsplan och där har dom världens godaste pizzor. Verkligen älskar pizzorna där ifrån. Vi gick till tomtbergaskolan och lekte lite på skolgården där. Tog bussen ner till centrum så fick dem se mitt målade rum ( det är inte färdig målat än ) Johannas mamma hämtade henne och jag & amanda spelade skip-bo ute på min balkong och hade det mys. Vi gick ut och träffade Josefine en stund. Sen upp till mig och chillade ett tag. Amanda åkte hem vid halv 12. Har kollat lite på datorer till mig och min bror. Både jag & han ska önska oss en när vi fyller år och hans data dampade typ. Har hittat världens sötaste data som jag verkligen måste
ha. Den är inte så dyr så kanske ska önska mig en kamera också. En digital kamera. Men nu måste jag kissa innan det blir blött i byxan. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0