Jag orkar inte


Tjatja bloggishen!
Nej nu överdriver jag lite. Är hemma hos mormorn min. Fast hon är inte här, hon är i Finland. Så jag och min familj har tagit över huset .. yeeey :D Vi har ätit middag här och jag satte mig vid hennes dator. Jag fastande här, och har suttit här i kanske 3 timmar? Har gjort en ny blogg som jag håller på att mixtra med. Den är långt ifrån klar. Måste fixa designen och allt för jag raderade en jag satt och höll på med i typ 2 timmar ?! Men jag har fixat så man har msn smileys gubbar i inläggen. Och sen måste jag be någon fixa en header till mig . Men då måste jag fixa lite snygga bilder ;) Börjar blogga i den sen efter jag fyllt år för då ska jag ha en rosa mini laptop. Coolt va ? Men nu ska jag logga in på facebook så byeeeee! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0