Längtar som in i helvete till på fredag!!!!!

Orkar egentligen inte blogga gör de BARA för Patricia . Snackar med henne på facebook. Klicka på hennes namn så kommer hennes blogg upp :) Iaf , jag mötte upp amanda. Vi gick och satte oss i rådsparken och snacka en stund. Sedan gick vi till ica och köpte godis & läsk. Satte oss i kvarnbergsplan och käkade. Sen gick vi hem till Johanna och jag hämtade lite grejer och så satte vi på en film. The collecter eller hur det stavas. Riktigt läskig och äcklig. Klockan blev mycket och Amandas mamma hämtade oss och skjutsade hem mig. Har suttit vid datan & jagat mygg i mitt rum. Nu ska jag dunka musik och hitta någon rolig på msn. Alla har ju typ somnat -.- ♥


Har tjockat i mig det här sedan jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0