Limelimelime

Ligger hemma hos johanna på hennes golv med hannah. Min dag började med att jag åkte till mormor direkt när jag vaknade. Badade där och chillade med la familia.. Åkte hem och duschade och hade fått hem lite grejer jag beställt från hm. Sen åkte jag till liljeholmen för att köpa en tröja som jag ringt runt och letat efter överfuckingallt. När jag köpt tröjan åkte jag hem och åt och bytte om och åkte in till stan. Träffade johanna och hannah där och vi satt och snacka skit mest :) vi åkte hem till johanna och busa lite :d och för nån timme sen åt jag kräftor för första gången i mitt liv tror jag :) och nu ligger vi och ringer runt till killar och driver :d ska va med dem underbara vännerna nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0