Random

Fy fan vad jag har tråkigt. Tror aldrig jag har haft så här tråkigt. Är hungrig också, men åt nyss ett äpple. Och det är inte bra att äta på kvällen. Jag ska typ sova om en timme, får väl äta mer till frukost imorgon bitti i stället (Y) Snackar med Frida på msn och jag tvingade henne att skriva i hennes blogg. Har redan läst alla bloggar i världen :D Så nu tvingade människan mig att skriva. Hon mordhotar mig och allt :o Tror jag ska gå ner och kolla vad mami gör & fråga om hon har lust att köra en skip-bo match . Men kommer väl säkert få samma jävla svar som vanligt

Jag- mamma vill du spela skip-bo ? :)
Mami- nej jag måste göra klart det här..
Jag- ahap :( men sen då ? :D
Mami- Nej då ska jag sova.
Jag- okej :( :(

Men jag kan väl göra ett försök. Måste ändå röra på mej, det är så jävla varmt sitter här och lökar sönder :o
Hahaha juste hittade en bild på mig och Frida på facebook på avslutningen. Som nån random hade tagit på hela skolan typ ?

Frida i brunt hår & jag i jeans jacka ( asså inuti den rosa fyrkanten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0