Yesterday

Igår var jag på the voice med Johanna & Hannah. Vi åkte in vid 5 för att hinna vara lite på ung 08 eftersom att det var sista dagen. Vi gick runt lite där & sedan träffade vi Julia Markham som var med oss en stund. Först var det inte så kul men sen ser jag att min bror sitter med några små fjortisar och är skit packad. Och sen hände massa grejer orkar inte berätta mer om de. Men åkte hem vid 12. När jag kom hem åt jag en panpizza så hade jag fått en parfym av min plastfarmors syster som var på besök här. Det är ingen speciell , någon som hon köpt på båten hit antagligen men den luktar gott & sött.


Här är den. Liten & gullig!

Idag: vaknade vid halv 1 i morse. Käkade frukost och mamma började tejpa runt alla lister och sånt i taken och spacklat. Väntar bara på att spacklet ska torka sen kan man börja måla. Iaf, flyttade runt grejerna lite i rummet och provad koppla in datan och då funkar tydligen internet. Skumt men bra. Jaja , nu ska jag lägga in musik. Blir nog hemma hela dagen pga vädret. Ska nog hjälpa till lite att måla eller bara sitta vid datan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0