01.48

Så nu har jag lugnat ner mig lite genom ett riktigt argt inlägg. Säger inte vem det är. Ni får lista ut de själva :)i morse så åkte jag och amanda till min mormor och badade, vi dök med cyklop vet inte hur det stavas men. Det var skit kul, sen hoppade vi i vattenspridare. Vi stod och sprutade på varandra och vattnet var iskallt. Sen kom jennifer och då sprutade vi ner henne , hon blev sur och hoppade ner i poolen :) så försökte vi dränka henne. På skoj alltså :) sen drog vi hem, och jag blev skit sur av privata själ. Sen hyrde vi film och såg den hemma hos jennifer. Vi såg the grudge 3. As bra! Sen följde jennifer med mig hem en stund. Och nu ligger jag och gör ingenting. Måste fan skaffa en fläkt i mitt rum, det är så jävla varmt här. Men ska sätta mig i fönstret nu. Älskar mina underbara vänner. Vad skulle man göra utan er? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0