1 augusti

Ligger och kollar på tv och min lillasyster ligger brevid mig i min säng och sover :) Idag har jag inte gjort mycket. När jag vaknade åt jag frukost och min morbror var här en stund. Jag lärde han köra skip-bo så körde vi några gånger. Och igår fick ja veta att ja skulle få en ny säng. Så jag var barnvakt en stund medans mamma och alla var och hämta sängen. Stor städade i mitt rum så nu är det riktigt fint :) sängen är 120 cm bred och skit skön. När jag va klar åkte jag och mamma till ikea, köpte lite grejer till sängen och åkte hem och fixade resten. Sen hade mamma köpt en ny film som vi såg. Och min lillasyster ville sova hos mig . Så vi har kollat på film och nu sover hon. Jag kan inte somna så jag bloggar ist. Imorgon vet ja inte va jag ska göra? Juste var i stan igår. Kanske kommer bilder på det jag köpte. Var där med amanda. Men ska sätta igång nån film nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0