.

Tja tja... sitter på bussen hem från lilla salkvist :) vi har badat i hennes pool hela dagen och plockat körsbär. Riktigt gott. Mitt hår är skit grönt, iaf nu när det är blött. Vi testade med lite silver schampo men typ ingen skillnad :( jag som tyckte mitt hår var skit fint förra veckan. Bra längd och ljust. Får helt enkelt skippa poolen ett tag. Nu ska jag hem och käka, sen vet ja inte? Det är riktigt nice väder ute faktiskt. Börjar närma mig hemåt. Är riktigt sugen på jordgubbar och marsmellows. Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

biggarååer* ditt busfrö-

p.s grönt är fint :)

mvh johanna salkvist

hahah tööööönt ja kan va ibland, ibland bara :D

2010-07-15 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0