Jag spricker snart av ilska!

Ligger i hamocken och en jobbig liten unge står och skriker en halvmeter ifrån och gör allt för att få min uppmärksamhet och få mig att bli irriterad. Han lyckas, ja tar fram hörlurarna och höjer på högsta. Han hörs ändå i bakrunden. Gissa om ja blir irriterad, nu sitter han här och gnäller. Åh! Någon som vill köpa min lillebror? Min dag har varit rätt så kass om någon vill veta? Jag vaknade och började gråta, sen åkte jag hit och nu började min lillebror hålla på. Och jag bråkar med min bästavän! Vet inte om nånting kan göra mig glad just nu? Eller jo kanske, om ja hittar någon som vill leka med mig. Ska sätta mig och sola nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0