Oj bilden blev upp och ner.. inte mitt fel!

Mitt fina gröna hår. Visst är det fint? Jag älskar det, gör inte ni de? :) eller INTEEEEE!!! Jag hatar det så mycket så att ja skulle kunna raka av mig allt -.- ! Måste bara säga att jag har en sån otur , ni vet ju redan att ja fått en ny mobil. Typ en vecka innan valborg. Nu är den ca 2 och en halv månad gammal. Förra veckan så hade jag skit bråttom och tappar mobilen i golvet. Så hela glaset ovanpå spricker så måste byta ut de. Ser ju så skärmen, lite irriterande för det är sprickor i hela glaset. Och nu har mitt hår blivit grönt. Skulle inte förvåna mig om ja inte får nån data i sommar och ingen moppe när ja fyller år. Inte heller om ja inte skulle få ha någon tjej middag heller. Åh vad jag blir irriterad! Ska tvätta bort sminket och borta gaddarna (gaddarna är mitt ord så den som tar de ordet då jävlar) har en lång dag framför mig i morgon. Vid tio ungefär ska jag åka till salkvist fort och hämta pengar. Sen hem och göra en grej snabbt. Sen träffa daniella och dra och bada. Sen träffa frida och köpa present. Och kolla om mormor kan fixa mitt hår. Sen så lördag hem till martina. Lilla födelsedagsbarnet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0