Tidigt uppe

God morgon. Visst är jag tidigt uppe på sommarlovet? Har faktiskt varit vaken sen 6.30 i morse. Sov jätte dåligt i natt, det var för varmt och jag hade jätte ont i magen. Så jag gick upp då och åt frukost för jag höll på att dö av hunger. Försökte sedan sova men det gick inte, så jag tog en alvedon och det blev lite bättre. Har städat lite i garderoben och lite sånt. I förrgår sov ja hos amanda, vi hyrde film och köpte godis , hade det mys. Och igår åkte jag hem, så frågade mamma om ja ville följa med till liljeholmsgallerian. Jag köpte ett par shorts och ett armband på rea. Bild nedan. Och igår kväll kom min morbror och hans son på besök. Satt ute på altanen med dem hela kvällen typ. Somnade rätt tidigt. Här är iaf det jag köpte igår. lite nytt i garderoben shortsen: från gina och kostade bara 49 kr på rea ord.pris 99. Har dem i korall färgade också. Armbanden : är också från gina. Kostade 29kr på rea ord.pris 119.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0