Tomorrow can wait

Tjena,ligger hemma och håller på att spricka. Ja asså jag har ätit skit god middag :) är på bra humör fast ändå inte. Lite av det dåliga och det bra, eller vad säger ni? Idag har jag varit hos mormor med familjen och badat all day long. Mina mostrar och min morbror var där och lite annat folk. Ni som undrar så bor min mormor i hus med en stor tomt och pool. Nice :) sen blev det värsta vatten kriget. Min morbror sprutta vatten på alla som va där med en vatten slang. Sen skulle vi alla ge igen. Så jag och hans son springer efter han skit långt med vatten hinkar. Vi höll typ på i nästan en timme. Hihi alla mot han. Det var skit kul, men det blev blött överallt. Åkte hem sen och vi började grilla och min morbror kom över. Har haft det riktigt mysigt. Juste skällde typ ut en liten kille nyss. Satt uppe på mitt rum och kollade ut så ser ja han killen, han pekar fingret till min lillebror och ska typ springa fram och slå han. Så jag drar ner direkt och snackar med den där killen. Så är det en till kille med som käftar blev så jävla irriterad. Men sa till dem och dem blev rädda hihi :d plus att dem var ganska mycket äldre an min lilla bror. Ah juste, provade åka på en sån här chao moppe elr va det heter. Det va skit kul. Dem är lite mindre än en moppe och har pedaler. En sån rosa passar perfekt på mig. För jag kommer inte få nån vanlig moppe i år, man måste tydligen va 16 -.- och ja är ju så liten också. Ser skit liten ut på en moppe:o jaja. Har börjat få lite ont i fingrarna nu. Så puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0