HATAR DET HÄRA!

Låt rubriken tala för sig själv. Sitter i farsta strand och väntar på en jävla buss. Ska åka till hökarängsbadet och träffa hannah , martina och johanna. Tror inte ja ska bada för ja har ingen handduk med mig och det blir nog lite för kallt för de va? Sitter helt jävla lonley här och fryser med korta shorts ?! Men vad gör man inte för att få träffa sina underbara vänner :)? I dag så var iaf jag och jennifer och badade i långsjön. Tjockt mycket folk asså haha. Men fett nice väder.. Lite kallt i vattnet men det får man tåla. Efter badet drog vi båda hem till sitt och vi fixade oss och träffades igen. Vi träffa några små killar och bla alex i min klass som satt och smokade vattenpipa. Hängde med dem en stund sen drog jag hit. Men ska ringa hannah nu och fråga vart ja ska kliva av för jag har inte en blekaste aning. Är ju helt vilse i naturen. Bussen kommer ju snart så.. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0