We gonna drink some good *pip* tonight!

Tjääna bloggen! Ligger i sängen och dunkar musik.. Vaknade för ett tag sen. Eller typ en timme sen. Och vädret är piss. I natt åker amanda till turkiet i 2 veckor :'( hur ska jag klara mig? Måste ringa henne och träffa henne så jag hinner säga hej då till min bebis <3! Det var ju skolavslutning i förr går. Vad gjorde jag då? Var i långsjön hela kvällen.. I går var jag med amanda och vi GICK hela vägen till trehörningen och solade fast det blåste mest . Sen åkte vi till josefine och käkade as god middag och grillade marsmellows och jordgubbar. Det var riktigt gött. Sen drog vi ut och var vid utsälje skolan typ hela kvällen. Jag åkte hem och sov. Och nu bloggar jag från mobilen.. Skulle kanske få en ny data i slutet av månaden om jag sköter mig! Gör ja de? Nä..! Nu ska jag vika in mina kläder i garderoben och sen smsa amanda . Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0