Håltimme

Då är man hemma. Har haft håltimmar hela dagen känns det som, har haft 3 lektioner av typ 7? Ska tillbaka till skolan till 14. Har varit hemma nu i en halvtimme. Kanske lite onödigt att åka hem i 1½ timme men bor ju så nära. Orkade verkligen inte vara kvar. Vad hände i helgen då ?

Ilördags: Amanda sov hos mig på fredagen & åkte hem senare på lördagen. Jag städade rummet & lite annat. Var hemma hela kvällen orkade verkligen inte dra ut eller nåt. Skulle egentligen hyrt film med vendela, emma och daniella men det blev inte så. Dem kunde inte. Jag kollade film med mamma & myste :)
Isöndas: Vad gjorde jag då? Jo jag åkte till skärholmen och mötte mamma. Köpte ett par jeans & kollade vad jag ska ha för vinterjacka i vinter. Har hittat en som jag ääälskar. Åkte hem & sen ? Kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde då, dåligt minne(?)
Igår: Var i skolan hela dagen. Kom hem och lite senare åkte jag & mamma iväg och kollade på data och jag hittade denna sötnos på en gång. Den blev min & vi åkte hem. Installerade den och sedan satt jag och fixade med den ända tills halv 1 igår kväll. Fixade spotify & sånt.
Idag: Har varit i skolan så långt ni vet :) ska på sista lektionen sen hem & plugga och städa rummet. Ska lägga in bilder nu, kommer upp i nästa inlägg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0