Jag älskar mina tjejor♥

Tänkte börja med att berätta om min lördag. Vaknade vid 10.45 av att mamma kom in med rena kläder i mitt rum. Gick upp och käkade frukost. Gick ner en stund i centrum och kollade efter nånting att ta på sig på johannas tjejmiddag. Köpte ett par leggings (lägger in bild sen) Gick hem och då skulle man tydligen med familjen till nacka forum. Köpte ett par örhängen och strumpbyxor till mig (också bild på de sen) Käkade på burger king där och skoja inte om det var gott & länge sedan. Stressade hem som bara den och duschade och allt det dära. Kom till Johanna och där var Martina, Julia, Frida och Hannah. Vi satt och myste med godis & chips och pratade och tog massa bilder. Sedan blev det bubbelbad i Johannas bubbelpool ute. Julia badade inte så hon fick vara fotograf :) Vi badade ganska länge i över 40 minuter. As nice ;) Efter badet blev det film. Vi såg en skit sjuk film (berättar mer om den sen) Sedan vid ett blev det läggdags. Julia, Johanna och Hannah sov i Johannas rum. Och jag, Frida & Martina sov på en luftmadrass i Johannas gamla rum. Martinade somnade först och Jag & Frida låg och pratade en stund. Sen blir man väckt av Martina vid 8 nån gång och fy fan, somnade om. Och klockan 9 väcker Johanna oss och säger att det är frukost. Alla andra var vakna & jag och Frida var helt döda typ :o Vi kollade på en till film efter frukosten. Sedan skulle alla hem för lilla Johanna skulle ha gäster. Jag tog bussen till skolan & mamma skulle hämta mig vid simmhallen men kommer efter en kvart typ -.- Jaja nu har man varit hemma ett tag.♥

Kommentarer
Postat av: fridagibbs

älskar dej med :) <3

2010-09-26 @ 15:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0