Jag har bestämt mig för att blogga är tråkigt!

Datan dör snart och jag orkar inte ladda den. Måste ändå sova snart om jag ska orka upp imorgon. Dagen har varit riktigt seg, har varit hemma hela dagen och data nördat som bara den. Skulle vilja vara hemma imorgon och ta igen allt plugg. Mycket man vill..ska ta en snabb dusch innan jag ska sova och läsa några sidor ur boken. Tror nog jag ska radera min blogg helt och hållet. Jag orkar ändå inte blogga. Har suttit vid datan hela dagen hur rolig har jag varit? Aja datan kommer typ dö när som helst. Kanske bloggar imorgon efter skolan, eller så tar jag en paus för alltid så jag kommer igång med skolan lite. Hej då äckeln..

En riktigt snygg chey, från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0