Kan inte någon bara bomba min skola?

Är irriterad, speciellt på mig själv. Varför pluggade jag inte på musik läxan? Den var ju lätt. Jag blir irriterad på skolan. Jag har typ 100 läxor att göra. Jag orkar inte. Jag får svårt att koncentrera mig när jag blir stressad. Orkar inte ens rabbla upp hur många läxor jag har. Och det är inte bara jag som tycker att 9an blivit jobbigare. Imorgon väntar en äckel dag på mig. Jag ska vara på sundby typ 10, men eftersom att äckel bussarna bara går en gång i timmen måste jag ta den som går 9.05. Eller välja att cykla??????? Sedan kommer det bästa, MAN SKA SPRINGA SJÄLV! Daniella tex hon börjar 9 typ, jag börjar 10 alla har olika tider. Sedan kommer än ännu bättre sak. MIN FUCKING LÄRARE VAR BORTA HELA FÖRRA VECKAN SÅ VI KUNDE INTE GÅ EGENOM KARTA & ORIENTERING OCH SÅNT SKIT!!!!! kul jag kan inte ett jävla skit. Jag ska springa en äcklig jävla vg bana och jag kan inte ens orientera. Måste ner och köpa matsäck också. Ännu mer underbart. Är så irriterad nu så att jag skulle kunna börja gråta. Men man ska inte klaga nej nej. Finns fan barn i afrika som inte får någon mat eller har varken hem eller kläder. Jag har ju värsta lyxet jämfört med dem.. fuck u nu ska jag försöka sätta igång med mina älskade läxor som sitter och väntar på att jag ska bli så irriterad så jag bränner upp dem :mad:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0