Mycket skratt

Jag är trött och har skrattat hela dagen. Min dag har varit toppen. Förrutom att jag får ångest att jag ska orientera själv imorgon. Hoppas det går bra men jag ska snacka i telefon med Johanna när jag springer så jag slipper känna mig ensam. Ska försöka göra det bästa av situationen. Har köpt matsäck tills imorgon och sen fixa fram något att ta på sig imorgon. Slutade 3 idag eftersom att teknik läraren var sjuk. Jag och Daniella åkte till centrum och shoppade lite smått. Sedan åkte vi in till stan och shoppade vidare. Har varit övertrött hela dagen och skrattat åt precis allting. Höll på att kissa på mig av skratt inne i stan. Ska ner och lägga mig i badet och läsa lite ur boken. Skönt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0