Planer för ikväll

Då är man hemma & dunkar musik (som vanligt då) Kom hem för över en timme sen. Har ringt runt till några butiker och letat efter en tröja som jag ska ha! Idag var det skola precis som vanligt och inget annat.. hade kul på bilden. Satt vid datan och skrev ut 26 bilder på skolans bekostnad haha :D ska fixa en ram och sätta in dem i för bilderna blev bra. Lite senare ska jag och mamma åka iväg och köpa min jävla tröja. Om jag hinner för vid sex så ska jag och amanda & josefine hem till en tjej som fyller år och ha kul :) ska bli as nice. Imorgon ska jag på johannas tjejmiddag och fira henne för att hon fyllt år. Så min helg kommer att bli riktigt lyckad. På söndag har jag inga planer. Nu ska jag ner och fixa fram nåt käk & ringa mami. Oj nu ringer josefine.  ♥

jag och fridisen i förrgår♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0