Pluggpluggplugg

Åh jag kan inte plugga -.- han som har rummet brevid har värsta musiken på när jag sitter och läser en bok som ska vara klar till på tisdag? Nice har typ 160 sidor kvar och 8 citat att skriva. Det är ju verkligen super nice. Då ska man läsa 80 sidor idag och göra 4 citat till. Måste göra lika mycket imorgon igen. Plus att jag måste öva på musik läxan tills imorgon och göra klart biologi uppgiften. Sen måste man ju öva till spanska provet som är på fredag! Min söndag kommer att bli så jäkla rolig.. verkligen. JAG HATAR SKOLAN! Finns det så mycket mer att säga? Så jävla mycket plugg just nu. Jag vill verkligen få bra betyg men hur fan ska det gå när jag knappt pallar. Jag var jätte duktig i 8:an men känns som att jag har blivit skit dålig under sommarlovet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0